Saturday 8 September 2012

TaDaaaaaaaaaaa

Saya mulakan story saya psl ketua kelas saya.  Ketua kelas saya seorang yang sangat-sangat bertanggungjawab, terlalu baik, cantik and cool orang nya.  Memang susah nak tengok dia marah.  Dari situ boleh lihat yang dia seorg yang penyabar.  Dia jenis yang marah diam-diam.  That's why susah nak tahu dia marah or tak.  Memang tidak dapat dinafikan yang dia seorg yang bijak, pandai, genius and so on lah.  Dean List :O :O :O  Dia ni jugak senang disuruh, and juga tempat yang dapat meluahkan sesuatu.  I mean if ada problem kita boleh luah kat dia.  Senang untuk dipercayai.  Saya selalu jugaklah kacau dia.  Biasala saya.... hahaha.. She's from Sabah.  Saya bersyukur kerana mengenali dia and sama class dengan dia...  Feeqa ni sometimes pendiam sometimes kuat cakap. haha.. Feeqa ni sopan org nya especially time dia makan.  Sopan sangat.  Saya pernah buat dia nangis :( jujur saya still rasa bersalah.. Walaupun awak mintak maaf kat saya jugak bagi saya Feeqa, saya pun bersalah. sorry Feeqa.  Saya tahu saya suka kacau org and sekarang ni saya nak kurangkan sikit kacau org ni. hehe.  Saya pernah dengar Feeqa otp dengan parents dia sebab time tu saya dan dia otw nak ke kelas CSC.  Sweet sangat masa dia otp tu.  Anak yang baik :)  Feeqa tok dapat mbak palak kadang-kadang, ya best nya.. hahaa.. *thumbs up*  hope friendship kekal hingga ke akhir hayat, "Kerana Allah You're My Friend" Thank you Feeqa.

aaaa.. Ini dia.. Maseh kecik nak?? haahahaa.. No la.. Ini gambar dia masa kecil.. Cute gila faham sikkkk! hahaha...

Ini dia bakal lecturer :p hehe.. Ini lah Ketua Kelas saya OM1143A iaitu Nurul Afiqah a.k.a Feeqa :)
Good luck Feeqa... :D (sorry Feeqa, gambar ni saya ambil masa class 167.. hehe)

No comments:

Post a Comment