Sunday 9 September 2012


Syareen:
Hitam kah Putih hah Syareen??? haha.. itulah yang selalu diungkap oleh sahabat saya ni Syareen Mohamet :) Saya dengan Reen mula rapat tengah-tengah sem 1 lah then sampailah sekarang.  Dia ni suka sangat sangat sangat kacau saya dengan tangan dia lah, mata dia lah. (cer kitak reen! hope faham) hahahaha... Reen ni kalau dah stress, stress lalu. Reen roommate Feeqa. Selalu jugak lah saya lepak kat bilit dorang.  Reen seorang yang pandai, comel and baik.. Dia ni boleh dikatakan hyperactive.  If tak ketawa sehari tak sah.  Seriously!  Tak pernah rasa nya dia merajuk kat saya.  Merajuk eksen adalah.  haha.  Dia jugak seorang yang rajin belajar.  pernah jugak tegur saya belajar semua, saya pun ada jugak tegur dia.  Kawan tegur kawan :) That's what friends for.  Syareen ni jugak lah tempat saya mengadu... Dia jugaklah dapat diharapkan.  Such a nice friend ever la Reen.  :) sygg you.

Azura:
Hai Azura! hahaha... Jgn marah arr Ateen.  Now saya nak cerita pasal kawan yang saya anggap macam bestfriend saya Nurnazurah Fatin a.k.a Ateen.  Dia tak suka if saya panggil dia Azura.  haha.. Banyak-banyak kawan yang saya kenal, tak pernah langsung saya tengok dia marah.  Serious tak bohong.  Sepanjang saya bersama dia memang belom lagi saya tengok.  Mungkin itulah kelebihan dia.  Ateen seorg yang agak blur tp dia baik, cantik, memahami dan pandai.  Ateen byk menyedarkan saya erti persahabatan.  Ateen jugak lah tempat saya berkongsi masalah.  Dia seorg yg terlalu penyabar.  If nak tahu saya tak kenal dia masa sem 1.  Memang tak bercakap langsung.  Entahlah.  Sebab tak kenal maybe.  Bila dah sem 2 barulah ada rapat-rapat. Dah sem 3 together-together. hehee.  Dia berkawan baik dengan Scya.  Ateen even I'm not your bestfriend just close friend, I hope you'll always take care of yourself, if ada konflik sabar lah kunci nya. And, take good care of Scya.  Only you yang faham and always dengan nya right :) remember :D love <3
Here they are.. tengah Ateen, kanan Syareen :)

No comments:

Post a Comment