Saturday 15 September 2012

:D

Nak cerita pasal... MARIANA.. aaa.. Mariana, adakah anda nampak betapa besarnya nama anda saya type? hah! hahaha.  Mariana dia suka sangat pukul saya :( tedahhh.. ktk sik tedah kah ngga kmk Mariana? :( sikda bh.. Dgn dia memang best if nak kacau sbb lucu.. Lucu gilak-gilak. haha. Mariana seorang yang.. how to say oh.. nya mbak palak drikpun lah.. Itulah bestnya pasal Mariana. Masalah dia ni, dia sometimes terlalu relax especially bab assignment. Nang relax ktk Mariana susah nak lawan.  Tapi at least dia seorang yang bertanggungjawab, suka tolong orang :), cute org nya.. First masuk class, dia lah orang pertama yang tegur saya. :) I still remember.  Dia  penah marah-marah saya, tp actually marah-marah dia ada makna.  Susah nak tengok dia marah... Dia ada bahasa sendiri yg boleh buat org tak faham.  Itulah kelebihan dia :) Mariana ni slalu duduk depan.. Saya msti kat blkg dia. Itulah bestnya sbb saya dpt kacau dia. Muahaha. *evil laugh* Aritu ternangis pulak depan dia.. Serious malu :( Dia mcm tahu-tahu je saya tgh stress.. :( Thanks Mariana sebab memahami.  Dia ni jugakl seorg yg straight to the point :) And I hope persahabatan kita tak terhenti disini :) *ikhlas tok Mariana* :p
Tadaaaa... ini dia Mariana... :p  hehe... ehem

No comments:

Post a Comment