Sunday 9 September 2012

"Mianie...jeongmal mianei... ( _ _ ) bow hontoni serimasen! Sorry.." - Lynda. Aaaa ini lah surat yang Lynda bagi dekat saya .. haha.. Saya marah kat dia hari tu sebab......... adalah.. haha.. Tapi now taklah.. Biasalah marah-marah ngegeh.. haha. Dia seorang yang agresif :O badan kecik tapi kalau di ajak debate perrrgghh salute la *thumbs up* Dia sama jugak macam Feeqa dean list.   :DDD Lynda ni seorang yang lucu sometimes, tanya je pasal Korea number 1 you know.  Saya rasa Oppa Gangnam Style pun dia minat. hehe.. Dia nak jadi Seohyun SNSD.  Hari tu dia bagitahu saya yang dia nak kurus macam Seohyun tu lah. Aduh Lynda.... Kitak dah kurus dah no need to kurus-kurus gik. Kelak lain cta mun kurus gilak. hahaha.  Kitak dah ke'ai dah ya. Walaupun Lynda sometimes quite sensitive at least tak mengganggu pelajaran dia.  Dia pernah tegur saya belajar rajin-rajin, jangan main-main.  Ingat lagi masa dinner, haih nak ambil gambar pun susah.. hahaha.. Adakah patut cakap saya tak kesah pasal dia.  Lucu lah Lynda.  Tapi takpe at least ada jugak lah trademark dia.  Oh yea Lynda ni kalau dah nervous *tengah ketawa* serious muka dia, gaya dia dh tak tentu arah.  Nak kena marah barulah tak kelam kabut. haha. So Lynda, hope friendship kita berkekalan. Amin :)

Dari Kiri Syaz. Kanan Lynda Unnie :)

"Bongok arrrr" aaaa tu lah ayat Syaz yang selalu keluar.. haha.. Dia ni rapat dengan saya dekat kelas.  Kat mana-mana je mesti saya dengan dia nak ke kelas, balek hostel.  Syaz ni agak pendiam tapi sometimes boleh jadi kuat cakap dia ni. haha..  Dia seorang kawan yang memahami, and selalu suruh saya sabar kalau saya dalam keadaan yang marah.  Sebab dia tak suka kot saya marah.  Maafkan Faz Syaz, Faz tahu Faz pemarah sikit. (yeke?) haha.  Saya suka kacau dia kalau kalau kalau *tetiba-tetiba pulak klua (zzzzzzzz)* eh? eh? eh? apa ya apa ya? hahaha.. Mr. Right? rightZzzZ Syaz? hahahah! Aduh Syaz ampunkan FazZ! hahahaZzz.. Apasal pulak huruf Z ni gatal nak tertekan pulakkkk.. hahaha.  Syaz ni baik org nya.  Cantik.  Syaz syaz Badelu.. haha..  Kitaorg start rapat hujung-hujung sem 2 then until lah now.  Plus syaz pun bilik sebelah je kan. Tu lah yang merapatkan silaturrahim kita kan..  Walaupun sem ni tough bagi Syaz, nasihat Faz dekat Syaz sabar je lah syaz, dugaan kat mana-mana. "what goes around comes around" :) Yang penting Faz akan tolong Syaz semana yang mungkin.  :D Dia ni selalu jugak dengar masalah saya.  What to do..  Dugaan....... :/ so Syaz.  Faz harap relationship kita tak setakat ni je.  Faz nak jugak berkekalan sampai bila-bila :) lots of love.. 

1 comment:

  1. hahahha.... *you touch my heart baby* (Miss A - Touch) :) funny lah you faz.. aigoo~ blushing.. kekkekekekkeke yoona wannabe... ^^

    ReplyDelete