Friday 17 August 2012

Let's start

Hmm... Okay I think blog ni nak buat pasal classmate saya je lah.  Saya masuk kat UiTM pada June 16, 2011.. Masih ingat lagi first-first datang. Gila awkward and macam-macam benda jadi, ini salah, tu salah. Tapi yang salahnya time daftar bilik. Haha. So, masa jumpa KP nak tanya pasal class la, so KP pun bagi saya jadual and masuk group A :). First masuk tu malu lah sebab tak kenal, yang kenal pun seorang je time, tu pun Metilda a.k.a Mel. Classmate saya masa sekolah menengah.  And then, orang yang first tegur saya masa dekat class tu is Mariana Dasiry :D.. Masuk-masuk je class, dia dah mintak dah duit nak bayar buku.. Hahaha. Since that saya rapat dengan dia. Dia tegur saya semua tu. She's such a nice friend and responsible person. Masa part 1 tu saya agak kurang rapat dengan classmate saya.  Saya pun tak tahu kenapa. And kurang ingat jugak pasal sem 1. Masa dah tengah-tengah tu saya mula kenal and rapat dengan Syareen and Farah :) Syareen sampai sekarang rapat.  Dia seorang yang memahami dan such a great friend ever :) So, saya akan continue balik story ni nanti..... :) Saya akan menceritakan pasal setiap seorang classmate saya :D

No comments:

Post a Comment